Adobe Photoshop – základní kurz - Brno

Adobe Photoshop – základní kurz - Brno

3 981Kč

0 hodnocení
0

Rastrová grafika – to je pojem, který teď slýcháme kolem sebe čím dál tím častěji. Zejména však ve spojení s digitální fotografií. Králem je však jeden jediný program: Adobe Photoshop v nejnovější verzi CC

  • Jsme certifikované školící středisko Adobe produktů
  • Kurz probíhá v moderních učebnách v centru Brna
  • Vše si procvičíte na příkladech

Kód zboží: GA01BR. Místo konání: Brno Klíčová slova (štítky)grafický programúprava fotografií

Absolvování kurzu Vám umožní s přehledem pracovat v jednom z nejpoužívanějších bitmapových editorů.Naučíte se vytvářet a upravovat grafiku tak, abyste výsledné práce využili například v reklamě nebo v grafických studiích, ale i doma při úpravě svých vlastních fotografií.

Výběr a vrstvy

Základem všeho v Adobe Photoshopu jsou výběry. Dozvíte se, jak výběry používat, jaké nástroje zvolit, ba dokonce k čemu vlastně výběry slouží. Poté už bude jen krůček k používání vrstev – již po prvním dnu se jich přestanete bát.

Barvy

Je jasné, že každý, kdo pracuje s obrazovými daty, musí vědět něco i o barvách. Dozvíte se vše o základních modelech RGB a CMYK a naleznete odpověď na otázku, kdy který model použít. S barevnými modely úzce souvisí barvy a nástroje pro práci s nimi: štětec a nástroje pro vyplňování.

Korekce objektivu

Díky vrstvám je editace fotografií hračkou: už se nebudete bát, že si nějakým způsobem poškodíte své fotografie neuváženou kompozicí. A právě úpravami fotografií – jak tonálními, tak tvarovými – se zabývá velká část kurzu pro začátečníky. Naučíte se používat i nástroje, které se objevily až v posledních verzích Adobe Photoshopu – jako například korekce objektivu.

Černobílá fotografie

Zajímá Vás černobílá fotografie? Tento kurz je právě pro Vás! Dozvíte se řadu postupů, jak z barevné fotografie vytvořit báječný černobílý skvost.

Masky

V Adobe Photoshopu můžete pracovat i s textem na vektorové úrovni: naučíte se, jak s ním efektivně tvořit. Neméně důležitou součástí práce v Photoshopu jsou masky. Dopodrobna se dozvíte, k čemu slouží, a na celé řadě praktických příkladů se dozvíte, jak pomáhají při každodenní práci s fotografiemi a grafikou. Právě díky maskám můžete dělat báječné dechberoucí kompozice, koláže a fotomontáže.

Styly

Vyzkoušíte si i styly a efekty vrstev, které vaše díla ještě více obzvláštní. Naučíte se využívat i některé filtry, jež jsou standardní součástí instalace Adobe Photoshopu a přesto umí skvělé věci. V závěru kurzu ještě objevíte báječný svět stylů prolnutí vrstev a naučíte se základní retušérské dovednosti.

Co potřebujete s sebou

na kurz není potřeba žádné vybavení, bude Vám k dispozici moderní počítačová učebna s nainstalovanou nejnovější verzí programu Photoshop

Pro koho je kurz určen

kurz je určen pro všechny uživatele, kteří chtějí proniknout do základních možností tohoto produktu

Pro koho kurz není určen

Než si vyberete tento kurz, měli byste umět pracovat s Windows alespoň na úrovni absolventa kurzu Microsoft Windows - základní kurz.

Obsah kurzu

popis prostředí programu Adobe Photoshop
globální úpravy a práce se selekcemi
využití vrstev v nedestruktivní editaci grafiky
práce s barevnými paletami a možnostmi masky
export a import grafiky
vytváření koláží pomocí masek vrstev
seznámení s velkou řadou filtrů, efektů a stylů vrstev
práce s textem v rastrové grafice
triky a tipy

Lektoři

Ing. Vilém Lipold

Průběh kurzu

základní kurz Photoshopu poskytovaný naší společností má délku 16 výukových hodin
výuka probíhá zpravidla od 9:00 do 16:00 hodin

Adresa
NICOM – fotografická škola
NICOM, a. s.
Smetanova 341/3
60200 Brno