Kurz produktové a reklamní fotografie - Brno

Kurz produktové a reklamní fotografie - Brno

2 690Kč

0 hodnocení
0

Kvalitní produktová fotografie je základem pro prezentaci Vašich výrobků a zboží v katalogu, letáku, e-shopu. Naučte se správně nasvítit, naaranžovat a vyfotit různé výrobky. 

  • Získáte základy práce s ateliérovými světly a pomůckami pro produktovou fotografii
  • Dozvíte se tipy pro svícení různých předmětů – například kovu, skla, jídla
  • Kurz probíhá v profesionálním prostředí ateliéru

Kód zboží: DF15BR. Místo konání: Brno Klíčová slova (štítky)ateliérová fotografie

Co se naučíte

Víte co je produktová fotografie? Je to fotografie, se kterou se setkáváte neustále. Každý akční leták prodejny potravin či oblečení, katalog šperků a hodinek, prezentace a katalogy různých firem – to vše je plné fotografií různých předmětů – zboží. Kvalitní produktová fotografie je základem každé prezentace zboží a propagačních materiálů a je velmi ceněna. V našem kurzu se naučíte, jak různé výrobky naaranžovat, nasvítit a vyfotografovat.

Modelace objektů světlem

První část se věnuje představení produktové fotografie a základního vybavení fotoateliéru. Naučíte se, jak správně pracovat s ateliérovými světly a příslušenstvím používaným pro focení produktů. Dozvíte se konečně, co je například table top, softbox a tzv. světelný stan či odrazná deska.

Od ovoce přes skleničku k vínu

Profesionální fotograf a lektor si pro Vás připraví různorodé předměty, na kterých se vše potřebné prakticky naučíte. Předměty to budou lesklé i matné, budou to dále i potraviny a kov a sklo. Předměty budeme modelovat různými světly. Některé typy předmětů bude nutné nasvítit bez stínů a lesků, u některých naopak nemůžeme stíny a lesky zcela eliminovat.

Klidné zátiší či dynamická fotografie

Důležitou součástí kvalitního snímku je správné aranžmá a kompozice. Prozradíme, jaké jsou nejlepší způsoby atraktivních aranží. 

V kurzu je i časový prostor pro práci s produkty, které si donesete Vy!

Co potřebujete s sebou

digitální zrcadlovku a základní zoom nebo pevná skla
bude se hodit systémový blesk či odpalovač blesku a stativ (můžeme zapůjčit)
může se hodit makroobjektiv

Pro koho je kurz určen

pro fotografy a fotografky, kteří mají již základní zkušenost s focením a chtějí rozšířit své znalosti o techniky focení produktové fotografie
pro všechny pokročilé fotografické nadšence s digitální zrcadlovkou, se kterou bystě měli umět pracovat, mít znalosti jejího ovládání a pokročilé znalosti expozice
pro ty, kteří rozumí plně pojmům clona, čas, ISO

Pro koho kurz není určen

pro ty, kteří se svým fotoaparátem začínají a neumějí ho ovládat (doporučujeme Základní kurz fotografování)
pro ty, kteří absolvovali Základní kurz fotografování, ale nejsou si ještě plně jisti pojmy a souvislosti (doporučujeme Čtvrtletní kurz fotografování)

Lektoři

Karel Vlček, Topi Pigula

Průběh kurzu

budeme  se Vám věnovat celé odpoledne, 7 výukových hodin.
kurz se koná zpravidla v čase od 10.00 do 16:00 hodin

Adresa
NICOM – fotografická škola
NICOM, a. s.
Smetanova 341/3
60200 Brno